Helou! Dnes otevírám téma, na které se mne v mé praxi mnozí z vás ptají – vyplatí se ti v dnešní době přímý prodej kosmetiky? Vždyť je toho na trhu tolik… Kupuje to vůbec někdo?
Otázka do pranice, že? Odpovím šalamounsky – věnovala bych dekorativní kosmetice tolik energie a času, pokud by se to nevyplatilo?
Začnu zeširoka. Jak již víme, každé zboží má svého kupce. Proč je vlastně přímý prodej “malovátek” výhodný, v čem je jiný proti nákupu v běžné prodejně? Doslova, proč jej chtít? Proč se do toho pouštět?
U mne to byla jasná volba – dělám, co miluji! Makeup, líčení, šminky… vždy mne fascinovaly. Ta láska, nadšení, to je velký bonus k prodeji samotnému. Prodej dekorativní kosmetiky mne naplňuje a těší. Dělá mi radost pomáhat jiným ženám cítit se krásnějšími právě tímto způsobem. Objevila jsem v tom své PROČ a kromě odměny finanční získávám také odměnu vnitřního naplnění a životního záměru. To je moc důležité.
Dále má přímý prodej jedinečné výhody pro klientky, které je oceňují a vítají – nekupují si jen řasenku! Prodejem to vše jen začíná, nekončí! S nákupem výrobku získají také bezplatné poradenství, kvalitní zákaznický servis, poprodejní péči – ptám se, jak se jí produkt líbí, jak jej používá, zda je vše v pořádku.. ptám se, co potřebuje řešit příště?Připravujeme tak řešení na míru právě pro její potřeby. Získává produkty přesně na míru, odpadávají neřízené impulzivní nákupy na drogerie, kde klientka nakoupí plný košík produktů, které nepotřebuje, neumí používat, nesednou jí… přichází zklamání.
To při přímém prodeji nemá. Má člověka, který jí vždy odborně poradí, doporučí to nejvhodnější, ví, co už používá a co by ještě mohla doplnit, až se rozhodne nakupovat příště.
Pokud něco nevyhovuje, bez problémů může výrobek do 2 měsíců vrátit.
Přímý prodej je o radosti a potěšení obou stran. Prodejce i klientky. Při kvalitním servisu vítězí oba. A na tom záleží.
Pokud cítíte, že by prodej dekorativní kosmetiky mohl být také vašim posláním, neváhejte mne kontaktovat.