LR STORY: Hana Vágnerová
Ptáme se všech na jejich „LR story“, tedy na příběh, cestu. Jak to začalo u tebe Hanko?
Poprvé o LR Health & Beauty jsem se dozvěděla právě od Markéty Kopčilové před 7 mi lety, kdy sama s LR začínala. Markéta mě oslovila na parfémy, byly úžasné, ale upřimně byla jsem mladá vysokoškolačka, která si přivydělávala na školu a registrace byla pro mne tehdy drahá. Uplynulo pár let, mezitím jsme se, s rozdílem pár měsiců, staly obě maminky. Kontaktovala jsem Markétu na radu, ohledně velké únavy po porodu. Daly jsme si schůzku, poprve jsem si produkty objednala a ty zabraly tak, že jsem si LR zamilova a řekla jsem si o registraci. Jak jsem byla z produktů nadšená, hlavně ze Spraye první pomoci, který je úžasný pomocník během kojení a nejen to, (navíc spray jsem si již v minulosti objednala a měla jsem jej pečlivě v šuplíku schovaný, říkám tomu “šuplíková metoda”. Skoro pokaždé, když se setkám se zákazníky, zjistím, že produkty LR doma mají, právě v šuplíku a neví na co jsou a to je už ráda navedu), nadchla jsem své srdcové lidi a splnila jsem Rychlý start. Navíc v minulosti jsem u Markéty viděla, že ekonomicky to funguje, tak proč se neposunout po této rovině. Poté už šlo vše postupně ruku v ruce a mám kolem sebe úžasné lidi, za které děkuji každým dnem.
Bavme se v aktuální rovině – vnímáš značku LR, že ti více pomohla zdravotně nebo po finanční stránce?
Pomohla mi po obou rovinách. Po zdravotní strance, jsem dala do kupy sebe, to byl hlavní záměr mé registrace v LR. Pokud nebudu v pořádku já, nebude nikdo, nejenže mám malé dítě a báječného manžela, ale také se starám o svého nemocného otce s Alzheimerem. Má maminka mi zemřela v náručí na rakovinu a tento pocit beznaděje a nemoc pomoct už nechci zažít! Zařekla jsem se, že budu pomáhat těm, kteří při mne stály a mezi nimi byla i má dlouholetá přítelkyně Markéta Kopčilová. Tím navazuji na finanční rovinu, kde jsem si řekla, co budu dělat dál po mateřšké, bez možnosti stáleho hlídání dcery a nejen ní, ale hlavně mého otce? S Markét jsme si daly další schůzku, kde mi vysvětlila jak na to a jde to, jen se musí chtít na sobě zapracovat a vyselektovat si ty správné lidi.
Jen pro představu čtenářům na webu Helou.cz, kde jsi pracovala před mateřskou? Jaké jsou tvé předchozí pracovní a studijní zkušenosti. Návrat do starých vod tě už nelákal?
Mám vysokoškolské vzdělání v oboru Chemie a technologie materiálů, Inženýrství ochrany životního prostředí, dokonce má diplomová práce získala 1. místo XVII. ročníku Ceny Karla Velka 2010 v soutěži diplomových prací v Luhačovicích, ocenění udělené Ministerstvem životního prostředí a Státním fondem životního prostředí ČR. Poté jsem pracovala ve státní správě v Praze, jakmile se mamince vrátila rakovina, vrátila jsem se na zpět na Moravu, konkrétně do soukromého sektoru a následně opět do státní správy. Momentálně jsem na mateřské dovolené, a jak jsem uvedla výše, bez stálé možnosti hlídání dcery a nejen ní, ale i mého otce, hledám i jinou cestu.
Možná to bude naivní otázka ohledně tvého vzdělání, ale… chemie a technologie materiálů – dá se toto nějak prakticky využít pro tvůj pohled na složení a poměry jednotlivých složek u LR produktů?
Pro doplnění mám střední průmyslovou školu se zaměřením na analýzu potravin a s chemií a technologií materiálů, se oba směry velmi doplňují. Např. LR vyvíjí kvalitní doplňky stravy, pod přísným dohledem odborníků z řad chemiků, což je mi blízké. Nejde jen o to jak je produkt kvalitní, jaké má složení a mnoho dalšího, ale i o to do jakého materiálu je samotný produkt zabalen. Pokud kvalitní výrobek, je zabalen v nevhodném obalu, dále skladování výrobku nesplňuje kritéria výrobce, tak výrobek může reagovat s obalem a propustit z něj nežádoucí látky pro lidský organismus, takže ano můj pohled na složení a poměry jednotlivých složek u LR produktů využiji.
A když tu padla řeč na obaly produktů LR – myšleno především nová série Aloe Via – je opravdu designově vymazlená! Jakou máš ty odezvu z „terénu“ na tuto novinku?
LR zde udělalo krok vpřed k nové zákonem chráněné značce Aloe Via, kde konkrétně slovo „via“ ve významu znamená „cesta“. Obchodní design s prvky listu aloe zaujme na první pohled, je jiný, jednoduchý, svěží a lidem se líbí. Velmi zajímavá je konkrétně dětská řada, která je zabezpečena značkou „Doporučeno porodnímu asistentkami a porodníky“ a to je pro nás maminky stěžejní, výrobky jsou bez parabenů, bez minerálních olejů, nově také bez parfemace.
Můj cíl je zabezpečit rodinu, stát se nezávislou ženou stojících na vlastních nohách, i přes veškeré úskalí, které nám život přináší.
Jaké máš cíle ve spolupráci se značkou LR aktuálně a jaké dlouhodobě?
Můj cíl je zabezpečit rodinu, stát se nezávislou ženou stojících na vlastních nohách, i přes veškeré úskalí, které nám život přináší. Plno žen, během mateřství zhodnotilo své předchozí zaměstnání, zda se do něj vrátí či ne, dle dětí a především ze zázemí své rodiny. Aktuální můj cíl je přivýdělek, práce na sobě a dlouhodobý cíl je posun dál na manažerskou pozici.
Takže považuješ to, co zatím znáš pouze z povídání, LR materiálů za pro tebe dostupné? To mě těší! Víš, spousta nováčků i již etablovaných LR partnerů má v hlavě zakódováno, že to nejde.
Materiály, které naše struktura obsahuje a které si vzájemně poskytuje a aktualizuje, považuji za velmi cenné, jak již zmíněné www.helou.cz, Helou! na fb a jeho interní podskupiny (pouze pro oči LR partnerů), Ve své kůži a nejcennější je samotné setkání s lídrem. Záleží na každém z nás, jak se rozhodneme, zda jen pro samospotřebu, drobný přivýdělek či vstoupit do řad manažeru. Můj postoj je takový, jediný způsob jak se v životě posunout dále, je přestat hledat jak to nejde, ale zaměřit se na to, jak to jde.
Líbí se mi tvůj přístup, říkám tomu „být připravený na úspěch“. Cítíš podporu i od manžela v tvém podnikání?
Ano, podporu i oporu ve svém manželovi mám velkou a to je velké štěstí. Vidím v okolí plno schopných žen, jen jim chybí to, co já mám ve svém muži.
Jaké jsou tvé jasné argumenty ostatním čtenářům, kteří ještě nevyužívají všechny výhody LR, proč je dobré být právě tvým LR partnerem a jak správně využít platformu Helou! na 100%.
Jasný argument sám o sobě je mít výrobky za nákupní ceny, to je 35% obchodní marže. Dále jak jsem zmínila výše, Helou! má na fb interní podskupiny, pouze pro oči LR partnerů, ty obsahují cenné informace, které se stále aktualizují a doplňují. Pokud se člověk registruje pode mne, seznámím jej se zmíněnými výhody, dále si sjednáme další schůzku, kde si projdeme kompletně webové stránky LR, Helou!, Ve své kůži, aj. je to důležité proto, aby nováček uměl využít veškeré informace dohledat, zadat sám dotaz či na Helou! nebo telefonicky na LR linku, linku lékařům, písemný dotaz lékařům a využít jej ve svůj prospěch pro sebe či dále.